Skip to content

Double Dutch meets Magnolia

11/01/2010

Had afgelopen weekend weer eens lekker tijd voor een aantal kaartjes en projectjes.

Ik was aan het begin van de week al aan deze kaart ( de rest volgt later ) begonnen. En heb ik hem eindelijk af. 

 Hij is lekker zoet van kleur.

Ik heb hem gemaakt voor de challenge van Double Dutch en dit keer was de uitdaging een sketch.

Ik heb lekker met het nieuwe papier van Tilda gewerkt. Het cardstock is van Bazzill.

De doily lace pons van Martha Stewart. Bloemen pons van Nellie Snellen. Blaadjes  en gypsophylia van Prima.

De tekst stempels zijn van Inkadinkado.

En natuurlijk een magnolia stempel ingekleurd met mijn copics.

 

One Comment leave one →
  1. Magda permalink
    16/01/2010 19:38

    Ha, zussie,

    Inderdaad mierzoet, maar ontzettend lief en mooi gemaakt. Is jou wel toevertrouwd!!!!!

    groet, je zus

Geef een reactie

