Skip to content

Uitnodigingen Isa’s Verjaardag/Quixotic Challenges

18/01/2010

Ben de laatste paar dagen erg druk geweest met de uitnodigingen voor Isa’s verjaardag ik wilde ze dit keer weer eens zelf maken.

Maar waar was ik in hemelsnaam aan begonnen. Met allemaal restjes papier en cardstock is het me dan toch gelukt om er wat te maken.

Een paar hiervan heb ik gemaakt naar aanleiding van een sketch  Quixotic challenges.

Waaronder deze. Ik vind hem zelf echt super geworden. Deze doet dus ook mee in deze challenge.

Maar ze zijn allemaal superleuk geworden. Wat je allemaal kan doen met wat restjes.

Bij deze heb ik gebruikt een Hangler Stangler stempel, papieren roosjes, blaadjes van Prima, Bazill cardstock en papier van Fancy Pants.

En een tekst stempel alleen weet ik niet meer waarvan deze stempel is. En natuurlijk weer gekleurd met mijn copics.

Ze zijn inmiddels allemaal op de post of al bezorgd. Nou maar hopen dat iedereen kan komen. We zien het vanzelf wel zaterdag.

2 reacties leave one →
  1. 20/01/2010 11:49

    Beautiful!

    Thank you for playing along with us at Quixotic Challenges!

  2. 20/01/2010 15:52

    Wat een werk maar ze zijn wel heel erg leuk geworden.

    groetjes Agnes

Geef een reactie

