Skip to content

Traktaties en afscheid kado’s creche

20/01/2010

Zo eindelijk tijd voor een nieuwe post. Na twee nachtdiensten kan ik laten zien wat ik gemaakt heb voor de juffen van Isa voor het afscheid op de creche.

Ik had bij Dille & Kamille hele leuke zeep figuurtjes gekocht en daar een leuk kadootje van gemaakt.

Met behulp van papier van Imaginisce papers en Bazzil cardstock is het weer erg leuk geworden.

Het egel stempeltje  is van Penny Black en de tekst stempel van Inkadinkado. Wat organza lint en klaar is Kees ( Carine)

Voor de kindertraktatie heb ik hele kleine tasjes gemaakt met daar in een klein zakje haribo snoepjes.

Op de printer de tekst gemaakt met Hoera Isa 4 jaar en uitgestanst met de Cuttlebug en Nestabillities.

Ook hier heb ik weer organza lint gebruikt en het papier is van Bella Boulevard.

Isa is erg blij met deze traktaties/kadootjes.

One Comment leave one →
  1. 21/01/2010 22:58

    Heel erg leuk geworden ,wat een werk zeg.

    Gr Agnes

Geef een reactie

