Skip to content

Fietsen met Isa.

05/04/2010

 

Afgelopen vrijdag was Isa met Wessel aan het spelen en Wessel mocht zijn zijn zijwieltjes van de fiets af.

En natuurlijk wilde Isa dat ook. Toen heb ik gezegt dat ze op papa moest wachten.

Alleen was buurman Paul zo lief om ze er ook bij Isa af te halen. Nou toen moest ze maar even leren fietsen zonder zijwieltjes.

Mama is twee rondjes mee gelopen met maar een klein stukje vast houden en toen fietse ze al los. Daarna liep buurvrouw Esther nog een paar rondjes mee en toen fietste ze al alleen.

Onze kleine stuntel fietst dus nu zonder zijwieltjes.

Het wiebelt nog wel een beetje en het gaat ook nog niet zonder vallen. Maar elke dag oefenen en dan gaat het steeds beter.

Ze is helemaal trots op zich zelf. En zelfs het zoeken van paaseitjes laat ze schieten om maar te kunnen fietsen.

Helaas kan ik geen filmpjes laten zien want die kan ik alleen plaatsen als ik een upgrade koop.

Dus misschien doe ik die dan wel even een keer via de mail.

 

No comments yet

Geef een reactie

