Skip to content

Isa 5 jaar

10/02/2011

Ik ben een beetje laat met deze post maar ik vond dat het er nog wel even op moest.

Ik heb met picasa 2 foto collages gemaakt met overzichtjes van Isa’s verjaardag en van haar partijtje.

Alle fots’s ( die goed genoeg zijn ) staan er op.

Dus een korte post vandaag.

Isa’s partijtje begon natuurlijk met een uitnodiging. En moest door mama  gemaakt worden,

daar is mama wel even zoet me geweest.

En  ze mocht 5 kindjes uit haar klas vragen en dat werden 5 meiden + Anna en natuurlijk Isa zelf niet vergeten.

We zijn begonnen met een cakje enwat te drinken. En daarna hebben we de kadootjes uitgepakt met zijn allen op de bank.

Daarna was het knutseltijd.

We hebben gedecopacht. ( http://www.decopatch.nl/ )

Helaas ben ik vergeten om de hondjes die ze beplakt hebben op de foto te zetten want ze waren allemaal verschillend.

Het was een gezellige middag en de meiden waren erg tevreden over wat ze gemaakt hadden.

No comments yet

Geef een reactie

