Skip to content

Flip de Beer

19/09/2011

Vrijdag 16 september

Dit weekend mocht ik
met Isa mee. Eerst gingen we samen met haar zus Anna naar de Bixo.  Daar hebben we lekker gespeeld en lui op de
bank gelegen. Om half vijf werden we opgehaald door de papa van Isa.

We hebben toen eerst een ijsje gegeten voordat we haar  mama op gingen halen.

Thuis aten we lekkereaardappeltoefjes met kipburger en appelmoes.

Hierna waren we erg
moe en gingen we voordat we naar bed moesten nog even lekker bij elkaar liggen,
we hadden onze pyama’s al vast aan gedaan. Anna sliep al bijna, Isa en ik
bleven wakker om tv te kijken.

Maar toen werd het
toch acht uur, tijd om naar bed te gaan. Isa slaapt op een hoog bed, dus we
moesten eerst even een trappetje op. Gelukkig kregen we nog een verhaaltje te
horen van Isa’s mama. Hierna ging de cd aan en vielen we allebei rustig in
slaap.

Zaterdag 17 september

Vandaag gingen we naar het bos. We wilden graag naar “De Lochemse Berg”. Isa had mij s’ochtends
al verteld, dat je daar lekker kon spelen en rennen.

Voordat we er heen reden, gingen we eerst nog naar de winkel om wat lekkers te halen, koekjes, drinken en broodjes.

 Toen we aan kwamen op de
Lochemse Berg, hadden we alle 3 een plastic tasje bij ons, daar konden we dan
mooi alles in stoppen wat we vonden.

Al gauw hadden we honger van
het zoeken naar spulletjes en het rennen en gingen we een lekker broodje eten,
spelen op een hele hoge bult en weer rustig verder lopen op zoek naar andere
leuke dingen.

 We hebben daar geen wilde
dieren gezien, wel veel fietsers, wandelaars en andere kinderen die aan het
spelen waren.

Toen we weer thuis waren,
mochten we nog even buiten spelen, voordat we weer gingen eten. Isa nam mij ook
overal mee naar toe.

 Na het eten gingen we
douchen, want we hadden nog een verjaardag te vieren. Daar  mochten wij  lekker kleuren en tekenen. En op de terugweg
vielen Anna , Isa en ik in de auto in slaap. Snel weer bij Isa het bed geklommen
om verder te slapen.

Zondag 18 september

 Vandaag hebben we lekker
uitgeslapen.  In de ochtend hebben we
geknutseld, tv gekeken en gespeeld met de kat Kate.

S’middag moest ik bij Isa in
haar dierenkliniek komen, en ben ik van top tot teen onderzocht.

Alles was goed.

 S’avonds nog even lekker op
de bank samen met Isa, Anna en haar Papa voetbal gekeken, en toen moesten we
weer naar bed.

De volgende dag werd ik weer
meegenomen naar School.

Het was een leuk weekend,
maar ik ben ook weer blij dat ik op school ben. Lekker spelen en uitrusten van
een druk weekend.

No comments yet

Geef een reactie

