Spring naar inhoud

Sneeuw 4

20/12/2009

Toen Dinand nog weg was met de kinderen sleeen op de wig, heb ik eerst nog een film afgekeken en heb later ook mijn spullen weer aangetrokken om naar de wig te gaan om nog wat leuke foto’s te maken van de kinderen.

Maar waarschijnlijk hebben we elkaar net mis gelopen en waren zij op weg naar huis terwijl ik op weg was naar hun.

Dus geen kinderen sleeend op de wig.

Ben toen maar mooie plaatjes van de natuur gaan maken. Is  weer eens wat anders dan de kinderen.

Ik heb later thuis de foto’s bewerkt met de tijdmachine van paint shop pro, moeten foto’s uit de jaren zestig lijken.

De eerste 5  foto’s zijn aan de andere kant van de rondweg genomen. Mooi langs de slootkant waar zich prachtige randen hadden gevormd.

Van die mooie overkappingen waarvan je zou denken hoe blijft het in hemelsnaam zo zitten.

De volgende 5 foto’s heb ik in de wijk genomen, aan deze kant van de geluids wal.

Mooi langs het water. In sommige struiken bleef de sneeuw zo mooi hangen. En erwaren bomen die met hun gele kleur zo mooi tegen het witte afstaken.

De zomer is prachtig maar ik kan toch ook zo genieten van de winter als er tenminste sneeuw ligt.

No comments yet

Plaats een reactie